Obchodní podmínky:

 


Dodací podmínky:


Všechno zboží máme skladem.
Zboží zasíláme do tří pracovních dnů po obdržení objednávky.
Pokud zboží nemůžeme poslat do tří pracovních dnů, bude o tom zákazník vyrozuměn emailem.

 

Dopravné:


Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty jako obchodní balík.
Při platbě zboží převodem na účet účtujeme poštovné ve výši 89 Kč. Při dobírce částkou 129 Kč.
Při objednávce nad 1500 Kč neúčtujeme poštovné, doprava je tedy zdarma.
Pro zaslání zboží můžete využít tzv. doručovací adresu, která se může lišit od adresy fakturační. Pokud při registraci nebo v pokladně vyplníte pouze adresu pro fakturaci, bude Vám zboží na tuto adresu odesláno.


Ochrana osobních dat:


Prodávající se podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, zavazuje využívat osobní údaje zákazníků jen pro vlastní evidenční účely, a to pouze po nezbytně dlouhou dobu a nebude tato osobní data poskytovat třetím osobám.
Všechna Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným třetím subjektům. Používáme je pouze k realizaci a zaúčtování Vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi. Neuvedením některých kontaktních údajů při registraci, zvl. telefonního čísla na Vás, se můžete dostat do situace, kdy nebudeme moci rychle ověřit některé detaily Vašeho nákupu, a Vaše objednávka tak bude vyřízena později.


Vady způsobené přepravou

 

Při doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty zkontrolujte, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je třeba zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě.
O případném poškození zboží během přepravy nás neprodleně informujte telefonicky na čísle: 554 254 994 nebo emailem na adrese info@geodesign.cz. Uveďte vždy Vaše jméno, kontakt, číslo zásilky a číslo faktury.


Reklamační řád:


Zákazník je povinen po převzetí řádně zkontrolovat obal i obsah zásilky.
Pokud zákazník zjistí na zboží vady, je povinen neodkladně informovat prodávajícího na tel. čísle 554 254 994 či 775 210 821 nebo na e-mailu: info@geodesign.cz do 1 dne od převzetí.


Reklamace musí obsahovat:


1.    přesné označení reklamovaného zboží
2.    důvod reklamace, popis závady
3.    datum nákupu


Zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem předložit fakturu/platební doklad (paragon). Zboží musí být čisté.
Dvouletá záruka kladného vyřízení reklamace se vztahuje pouze na výrobní a přepravní vady. Nevztahuje se na vady způsobené nesprávným používáním, skladováním a běžným opotřebením. V případě oprávněné reklamace bude zboží vyměněno - reklamovaný kus za nový kus, nebo bude vrácena peněžní částka. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zákazníkovi na jeho vlastní náklady, prodejce je oprávněn požadovat po zákazníkovi manipulační poplatky spojené s neoprávněnou reklamací.


Právo na odstoupení od smlouvy


Zákazníci mají právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu do 14 dnů ode dne jeho obdržení. Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že vám nevyhovuje, máte možnost je bez udání důvodu vrátit. Peníze vám zašleme zpět bankovním převodem nebo složenkou.


Postup pro vrácení peněz:


Zboží zašlete v originálním obalu (nebo v obalu vyhovujícímu nárokům přepravy), vždy nepoškozené, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům. Přiložte originál dokladu o koupi (fakturu).


Zásilka musí být odeslána poštou nebo osobně doručena do 14 dnů od obdržení zboží na naši adresu. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.







Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

K pokladně